Gillar Kundservice att ge service?

Kundservice i toppklass

Att överträffa kundernas förväntningar är en rolig utmaning. Vad tycker dem om företagets service egentligen? Kanske dags att fråga dem, för hur ska vi annars få veta hur vi kan bli bättre. Nöjda kunder som rekommenderar ditt företag till andra är den bästa marknadsföringen du kan få. Så det är bra att lägga en hel del krut på din kundservice…

Streck

Jobbar alla dina medarbetare med kundservice?

Ja, det gör dem mer eller mindre… Dina medarbetare bör vara företagets ambassadörer. Rekommenderar de exempelvis era produkter/tjänster till sina vänner? Tipsar de kompisarna om lediga tjänster på företaget?

Gillar kundservicegänget att prata med kunderna? Och kanske den viktigaste frågan; vad tycker kunderna om er service?

Så låt oss börja med att ta reda på vad kunderna tycker, så vi får kunskap om vad ni behöver bli bättre på.

Fler exempel på frågor att grotta ner sig i:

  • Hur vill kunderna komma i kontakt med företaget?
  • Får de svar på sina frågor och hur snabbt går det?
  • Hur kan vi göra kunderna mer nöjda?
  • Ska några kunder prioriteras?
  • Kan kundservice öka försäljningen?

Låt mig hjälpa ditt företag att få nöjdare kunder.
Tillsammans fixar vi lojala kunder som gillar att marknadsföra ditt företag. Hör av dig!

Intern/extern kommunikation | Digital marknadsföring | Strategi | Kommunikationsplan | Grafisk profil | Text | Sociala kanaler | Intranät | Hemsida | Projektledning | Varumärkesplattform| Affärsutveckling